- GreenStore.cz
- Reklamační řád
Reklamační řád
Vrácení zboží v zákonné 14-denní lhůtě
Jako spotřebitel máte ze zákona právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu (odstoupit od kupní smlouvy). Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), právo na odstoupení vám nevzniká.
Lhůta pro vrácení zboží
- Trvá 14 kalendářních dnů a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
- Pro její dodržení je rozhodující, kdy je nám doručeno odstoupení od smlouvy.
- Zboží nám musí být vráceno do 14 dnů od odeslání odstoupení od smlouvy.
Jak postupovat
- 1.) E-mailem nás informujte o odstoupení od smlouvy + jakým způsobem nám zboží vracíte (poštou, osobně, kurýrem..)
- 2.) Zboží uveďte do původního stavu, vyplňte vzorový "Formulář o odstoupení od kupní smlouvy" a vytištěný přiložte do balíku.
- 3.) Zboží pak neodkladně pošlete na naši adresu: GreenStore.cz, Jiří Dluhoš, 28. pluku 42, Praha 10, 100 00.
- V případě zaslání zboží na jinou adresu, než výše uvedenou, nebude zboží převzato a vrátí se Vám zpět.
Vrácení peněz
- Proběhne do 14 dní od doručení vráceného zboží, na účet Vámi uvedný na formuláři.
Reklamace
Jak postupovat
- 1.) Informujte nás nejprve e-mailem na: info@greenstore.cz, nebo telefonicky na: +420 604 316 642 s popisem vady / fotografií poškozeného zboží.
- 2.) Následně navrhneme: řešení situace bez nutnosti zasílat zboží zpět / nebo k vrácení zboží na naši dodací (korespondenční) adresu.
- 3.) V případě zaslání reklamového zboží - jej pošlete na naši adresu: GreenStore.cz, Jiří Dluhoš, 28. pluku 42, Praha 10, 100 00.
- V případě zaslání zboží na jinou adresu, než výše uvedenou, nebude zboží převzato a vrátí se Vám zpět.
Proplácení poštovného:
- V případě uznání reklamace lze požadovat proplacení poštovného (pouze základní/nejnižší přepravné nutné k doručení zboží na adresu, služby navíc neproplácíme).
- V případě zamítnutí reklamace nelze nárokovat proplacení poštovného (poštovné tedy neproplácíme).
Lhůta pro vyřízení vaší reklamace
- Pokud jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30 denní lhůtě.
- Pokud jste firma nebo podnikatel (obchodujete s námi na základě obchodního zákoníku), neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
Když je zboží poškozené
- Zkontrolujte si prosím zásilku pečlivě při přebírání od dopravce. Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírejte.
- Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, kontaktujte nás co nejdříve na telefonu +420 604 316 642.
Když bylo zboží dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
- Obratem nám zavolejte, nebo nám napište emailem.
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.
Záruka
Jako spotřebitel máte ze zákona záruku 2 roky. Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), platí pro vás záruka pouze 1 rok.
Záruční doba běží ode dne převzetí zboží. Nepočítá se do ní případná reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít.
Dojde-li při reklamaci k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začátku od dne převzetí.
Na dárky zdarma nelze výše uvedené uplatnit.